Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 martie 2011

ATENTIEEEE!Postez.....despre Seacret pentru inceput
















Cum nu ma gandeam ca astazi(intre timp s-a facut ieri) sa imi incep blogul,nu am pregatit nicio postare si pentru ca tot trebuia sa imi refac manichiura,am hotarat sa va vorbesc despre kitul de manichiura de la Seacret.
L-am primit cadou de 8 martie anul trecut de la iubitul meu si de atunci ii zic "Te iubesc!" de fiecare data cand il folosesc:))

Kitul contine o pila normala din hartie,un buffer cu 4 suprafete,un ulei pentru cuticule si o crema pentru corp.

Cum se foloseste?

1.Cu ajutorul pilei din hartie se da forma unghiei
-pila din hartie este mai indicata decat cea din metal care
distruge prin pilire unghia,ducand la exfolierea ei.
Daca nu va place cea din hartie puteti incerca una din sticla.








2.Se niveleaza suprafata unghiei,folosid pe rand partea albastra,partea gri si partea alba a bufferului-partea alba,zic ei,e facuta din matase si de aceea da un luciu de oglinda unghiei(mie nu-mi seamana a matase)




3.Se aplica uleiul pentru cuticule,care este
pe baza de ulei
de migdale
si care imi place la nebunie(am mai folosit unul de la Kallos,insa
nu am fost la fel de incantata).
Se imping cuticulele cu ajutorul unui betisor de bambus.






4.Si acesta este rezultatul obtinut dupa
hidratarea mainilor
cu crema inclusa in kit-eu am folosit-o doar pentru maini,miroase
si hidrateaza foarte bine.









Seacret e o firma istraeliana,a caror produse au la baza minerale din Marea Moarta....eu o asociez cu -417,poate pentru ca si aceea e o firma istraeliana cu un marketing la fel de agresiv(cred ca ati fost cu toate asaltate prin malluri de fetele "Buna ziua!aveti unghiute naturale?"....si o sa stiti cand va apuca seara in mall pentru ca aceste fete sunt setate prin satelit "Buna seara!aveti unghiute naturale?")
As vrea sa mai incerc de la ei exfoliantul pentru corp cu sare de mare si ulei de migdale...mi-au facut roboticele un test si mi-a placut la nebunie senzatia de dupa!
Voi ati incercat ceva de la aceasta firma?sau de la -417?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu