Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 martie 2011

OPI-Red My Fortune Cookie swatch


Dupa ce mi-am ingrijit unghiile cu kitul Seacret,am aplicat oja OPI-Red My Fortune Cookie-o culoare atat de vie incat ma inveseleste chiar si iarna!
Aveti mai jos un swatch in lumina naturala:



Despre oja OPI am aceeasi parere ca majoritatea consumatoarelor:

- se aplica uniform
- rezista pana la 7 zile
- gama larga de culori si colectii noi in fiecare sezon
- cantitate mare-15 ml (pentru unii reprezinta un defect...pentru mine nu,nu mi s-a intamplat sa se usuce pana acum in sticluta,iar daca s-ar intampla exista tot la OPI niste picaturi pentru diluare care nu afecteaza consistenta ojei)

Singurul minus pe care i-l gasesc este pretul,dar cu aceasta am avut noroc pentru ca am luat-o din Dulapiorul parfumat al Adelei cu numai 25 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu